Året som varit

2013 har, precis som alla andra år, gått extremt snabbt. 
Det har varit ett händelserikt och lärorikt år.
När jag satt i slutet av 2012 och planerade hur jag ville mitt år skulle se ut på träningsfronten så var det inte alls som det egentligen har blivit.
Jag skulle gå ner mycker mer i vikt, och ja, ni vet allt det där.
 
Jag har stött på många hinder.
Skador som gjort att jag inte kunnat träna.
Åkte på astma vilket gjorde att det inte blev ordentlig träning på flera månader.
Man tappade motivationen då och kände inte alls för det längre.
 
Det är många gånger jag har velat ge upp. Inte alls tyckt det varit roligt längre.
Det är då jag tackar mina vänner för att de sagt åt mig att bita ihop och köra ändå. Precis som jag säger till alla andra.
Men det är inte alltid lika enkelt när det gäller en själv.
 
Nu har jag laddat om, satt upp planen för 2014 och känner mig riktigt pepp på att låta det bli så också.
Börja plugga. Vilket kommer antagligen göra att jag får lite mer rutiner i mitt liv.
Har inte haft en enda rutin sen i somras när jag jobbade.

2013 har ändå varit ett bra år. Jag har fått många erfarenheter. Lärt mig extremt mycket och lärt känna mig själv på ett helg annat sätt.
Nu laddar vi om och siktar mot att 2014 blir ett bra år.
Skål och gott nytt år. Så ses vi nästa år.
 
 
 
 
 
Mitt liv | | Kommentera |
Upp