Både bra och dåligt

Hej på er.
Eftrsom jag missat lite pass i veckan på gymmet p.g.a både jobb och att jag varit hos pojkvän så fick jag den smarta idén att ta igen det idag efter jobbet. Kändes som en bra idé. Det va det inte kan jag säga.
Eller jo, jag tränade i alla fall.
Men va helt slut efter en hektisk dag på jobbet så orkade inte alls lika mycket som vanligt.
Men det blev ett bröst,axlar,triceps pass i alla fall.
Så lite nytta gjorde jag.
 
Imorgon hinner jag verkligen ingen träning.
Jobbar från 7-14 sen är det 60 års kalasande kl 17. Så kan bli lite stessigt om jag vill hinna äta lite också. 
Så det får bli på söndag helt enkelt.
 
Nu tänker jag bädda ner mig för att orka med dagen imorgon.
Puss
 
 
Min träning, Mitt liv | |
#1 - - Emelie:

Så fin bild! :D

Svar: tackar ;)
emeliejohanna.blo.gg

Upp