När man inte har något gym

Hej på er.
Jag sitter här och är helt överlycklig. 
Jag vann presentkortet hos fitnessguru av Keela.
HUR GLAD BLIR MAN INTE DÅ?
Tror jag firar det med ett hårt pass på gymmet imorgon faktiskt.
 
Men, från det ena till det andra.
Jag är hemma hos min pojkvän. Vilket är i en annan stad, 6 mil från där jag bor och har mitt gymkort.
Jag har inte skaffat något kort här än. Väntar tills jag bor här på riktigt, för känns faktiskt onödigt och dyrt att betala för två olika gym.
Men, igår blev jag väldigt rastlös, men kände inte för att ut och gå en tråkig runda.
Så. va gör man då? Jo, man gör massa övningar med kroppen ändå.
Armhävningar, sit ups, knäböj. Ja allt man kan komma på.
Kroppen är ju trots allt det bästa verktyget man har när det gäller träning. Så det är bara att köra på.
Jag höll på en hel timme, och va helt svettig efteråt.
Allt handlar bara om fantasi och hur mycket man tar i (kul att det blev ett rim där också)
Kämpa på!

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig igen och se en bra film.
Inte kul utan pojkvän hemma. Så man får försöka driva tiden med massa film.
Puss
 
 
Min träning, Mitt liv | |
#1 - - Linnéa:

SV: Åhh tack, vad glad jag blir. Jag älskar den!!

Upp