Du tror du är stark? Bullshit

Jag trodde jag va stark. När man ligger där och kör bänkpress som ingenting eller knäböj med vikter som man känner sig rätt grym över att klara.
Sen gick jag på ett bodypump-pass och insåg. Jag är jävligt klen. För fy sjutton va jobbigt de var.
10 kg knäböj och jag trodde jag skulle dö.
Sammanlagt på detta pass gjorde vi runt 130 rep. Försök göra det med de vikterna du kör i vanliga fall och utan att vila mellan. Lycka till.
 
Nej nu låter jag lite kaxig. Men jag lovar er. Det är helt annorlunda att gå på pass.
Jag har tränat gym länge. Det är inga problem för mig att utmana mig där. Men här va de kört. Fick stanna upp ibland och andas. Det är så mycket att tänka på samtidigt. 
 
Nu tänker jag sova som en gris och ger mig på mer träning imorgon. Om jag ens kommer upp från sängen.
Godnatt med er
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp