Kort och gott

Då var denna julen över. Precis som alltid så går det så jäkla snabbt över.
Jag skulle kunna ha jul en gång i månaden. Så härligt tycker jag det är.
Men, nu får vi vänta till nästa år.
 
Nu kommer det tuffa, att få bort all mat från kroppen.
Jag sa ju innan att man ska njuta, och jag menar det.
Det har jag även gjort. Men såklart vill man få tillbaka formen igen.
Och man kommer bli av med det snabbt om man bara tar ordentliga tag i det.
Det är inga problem.
 
Efter nyår kommer jag börja på nytt träningsschema igen.
2014 SKA bli mitt år och jag ska lyckas nå mitt livs form.
Mycket cardio men såklart ska styrketräningen finnas kvar.
I lite annorlunda form bara.
Vi får väl se hur detta blir.
 
Imorgon tänker jag fälla ut armbågarna och bege mig till mellandagsrean och slåss med alla andra.
Var där idag också och folk är ju helt vilda. Jag älskar att shoppa. Men man behöver minsann inte slåss för att få sina grejer. Då tröttnar även jag.
Men detta ska nog gå bra.
Vi får väl se om jag kommer hem med något.
 
God Jul på er (såhär i efterhand) och Gott Nytt År
 
 
Mitt liv | |
Upp