Hoppas på en vit jul

Precis tagit en skön powerwalk i solskenet. Grymt kallt ute men man kan inte bara sitta inne när det är så fint väder. Och nu mår man bättre än någonsin.

Det är lite smått frustrerande att inte ha något gym att träna på här. Inte för att det inte finns några tillgängliga. Det finns massor överallt. Men jag gillar inte att börja på nya gym hur som helst och det är ju inte direkt gratis. Så får hålla mig till promenaderna när jag är hos min pojkvän. 

Egentligen hade jag inte något viktigt att säga. Men det var några dagar sedan jag skrev så fick väl hitta på något.

Snart jul och då vet vi alla att det är svårt att låta bli alla godsakerna. Jag som skulle kunna döda för choklad har i alla fall svårt för det. Det är så många dagar man äter massa saker och man vill hellre umgås med familjen än springa till gymmet. I alla fall jag. Julen för mig är något man gör med familjen. Hela dagen, inte tillbringar på gymmet.

Men varför deppa för det? Det är bara jul en gång om året och jag tycker man ska njuta till max. Dessutom så blir det ju ett nytt år efteråt. Då kan man börja om då istället.
 
Så, detta blir ett kort och knasigt inlägg. Men det jag vill få sagt.
Snart börjar december. Njut av allt som har med julen att göra. Ät så mycket choklad du vill. Du kan ta igen det efteråt.
 
Puss&Kram
 
 
Mitt liv | |
#1 - - alice:

sv: tack så mycket :)

Upp