Jag är tillbaka - starkare än någonsin

Det var längesen jag skrev här nu. 
Jag har behövt den här mentala pausen. Ingenting har riktigt fungerat som jag velat förrän nu och jag behövde ladda om.
Men nu är jag tillbaka starkare än någonsin och påväg upp igen.

Har börjat om från början med allt som har med träning och kost att göra.
Nu äter jag vad sjutton jag vill. (och nej, det handlar inte om skräpmat och sånt varje dag) men jag äter normal husmanskost, godis när jag känner för det och pizza om jag känner för det. 
Jag mår bäst utav detta och det är det som funkar för mig.
Jag går inte ner i vikt av att äta 100% rätt tydligen. Jag tänker för mycket då och kroppen slår bakut.
Men när jag äter som vanligt och tränar lite hårdare så händer det grejer.
Så det är så det får vara nu.
Har mätt mig igen och om en månad ska vi se vad resultaten hamnar på.
 
Träning har jag också lagt om. Men det kommer jag berätta mer om senare.
Efter att ha klarat mina allra första dips helt ensam utan någon som helst hjälp (kom ett litet glädjeskutt efter det kan jag lova) så behövde magen massor av mat.
Så har tryckt i mig en rejäl portion mat och om en stund väntar en powerwalk med pappa.
Livet är bäst nu och nu kan ingen stoppa mig.
Jag tog mig från toppen till botten och nu upp på toppen igen.
Det är såhär träning funkar.
Det går upp och ner. Det kan inte alltid gå spikrakt upp.
 
Men, jag gav aldrig upp..
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp