Från att ha ätit nästan vad jag vill till att äta efter ett schema.
Det är inte enkelt och kroppen börjar redan kännas annorlunda.
Magen är mer svullen än vanligt.
Det kommer antagligen lägga sig när kroppen vant sig.
Men man känner inte sig så motiverad till att träna.
Jag gör det ändå för att kroppen ska vänja sig vid att äta såhär och träna samtidigt.
Och det går bra när jag väl gör det. Inte så att jag mår dåligt eller liknande.
Jag är mest trött hela tiden.
Försöker dricka massa för att jag inte ska bli hungrig och än så länge funkar det ganska bra.
Tackar gud för vårat älskade vatten.
 
Jag har ju inte hållt på med detta så länge än, så någon större skillnad på vikt eller mått har jag inte märkt än.
Men förhoppningsvis är det någon skillnad om en månad eller två.
 
Men idag lyssnade jag faktiskt på min kropp och undvek gymmet.
Det blev en powerwalk istället och innan det blev det några timmars shopping med mamma.
Så man har ju gått ett antal 1000 steg idag i alla fall.
 
Nu ska jag kolla på idol (även om alla på facebook redan skrivit hur det går och vem som sjunger sämst, glädjedödare) så ska jag göra det. Kollar alltid på play så får ju vänta tills det är slut så jag kan se hela.
 
Ha en trevlig helg.
Godnatt
 
 
Mitt liv | |
Upp