Nu är jag äntligen hemma efter jobb hela kvällen.
Det va så längesen jag jobbade nu, ännu längre sedan jag satt i kassan och man känner att man inte är van vid det.
Huvudet dunkar och man är helt slut. Men ändå så uppe i varv att man inte kan sova. Så får väl kolla idol och slappna av en stund.
Inte en kund har där varit heller efter klockan åtta. Eller jo, 5-6 stycken (vi stänger 22) Så vi hade ju inte allt för mycket att göra. Tur tiden gick snabbt ändå.
 
Det blev inget gym idag. Brukar alltid tycka det är för stressigt när jag ska till jobbet. Vet inte varför. 
Det blev en promenad i alla fall och plankan framför tvn. Har kommit på att det är bästa platsen att göra plankan på. Man kollar på ett bra program samtidigt så kan man stå längre. Tro mig det funkar. 2 minuter blev det för mig denna gången. Nästa gång ökar vi till 2.30.
 
Nu ska jag krypa ner och imorgon är det kalas för min "lilla" kusin. alla blir ju äldre. Det känns så konstigt. Haha
 
Sov gott och ha en bra helg.
Puss
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp