Såhär ser mitt träningsschema ut just nu. Det är det jag kommer följa i alla fall året ut, sen får vi se vad det har för effekt på min kropp.
Som ni ser har jag ingen vilodag. Men anledningen till att jag inte har det är för att jag ibland är hos min pojkvän, där har jag inget gymkort och det blir oftast en vilodag då. 
Den vilodagen kan bli vilken veckodag som helst beroende på när jag är där.
Och då lägger jag om schemat lite efter det.
Men det här är grundschemat i alla fall.
 
Mitt kostschema kommer jag lägga upp imorgon. Och då ska jag förklara lite kring det också.
Nu hoppas jag bara att detta funkar och sätter igång min kropp igen.
För jag har som sagt lagt på mig lite sen kreta och det står stilla i förbränningen just nu.
Så nu håller vi tummarna.
 
 
 
 
Min träning, Mitt liv | |
#1 - - JOSEFINE ANDERSSON:

Ta inte slut på dig bara.. :] Jag menar, om du ska träna sådär på det energiunderskott du ligger på. Glöm aldrig lyssna på kroppen
(hey, jag tror redan du vet det, men en varning bara, jag har själv gjort bort mig en gång) Låt det ta tid.. :]

sv: Det var det helt klart absolut kan jag lova :D!!
PUSS

Svar: Nejdå ingen fara. Jag lyssnar alltid på kroppen :) men tack för att du sa det i alla fall :)
emeliejohanna.blo.gg

Upp