Ingen ork

Hej på er.
Jag ligger nerbäddad och känner mig just nu dödssjuk. Bihålorna (stavas det ens så? Låter skumt) spökar, fryser och svettas samtidigt och mår allmänt kasst. Snurrar i hela huvudet när jag reser mig, så försöker bli liggandes hela tiden.
 
Jag ska försöka uppdatera lite ändå. Om jag har orken till det.
Men det blir ingen träning nu på ett tag som ni kanske förstår. Möjligtvis en promenad när jag kan börja röra mig igen. Men det luktar halloweenfest i helgen och jag vill så gärna bli frisk till den. Så kommer ligga nerbäddad och bara vila och dricka litervis med vatten.
Fördelen med att va såhär dålig är att man smakar absolut ingenting av det man äter. Så man kan skita i att blanda i massa funlight och grejer i kvargen för att den inte ska bli så sur. Den smakar ändå likadant utan just nu.
Man behöver inte heller frestas av massa godis och grejer. Det smakar ändå likadant som ett äpple så kan lika gärna äta det. 

Jag håller helt enkelt tummarna för att jag blir frisk inom en snar framtid.
 
Nu ska jag sova och hoppas det är bättre redan imorgon.
Godnatt med er
 
 
Mitt liv | |
Upp