Ingen sömn

Man vaknar och somnar och vaknar igen. Denna gången förblev jag vaken. Jobbigt att hosta. Astman talar. 
Vill så gärna gå till gymmet och lyfta massa. Men får hålla mig därifrån. Vill bli helt frisk. Man måste bli helt frisk först. Sen ska det banne mig hända saker. Räknar med att va tillbaka på gymmet på måndag. Ska försöka starta mjukt och lugnt. Men jag är sjukt taggad på att träna så får se vad kroppen säger helt enkelt. 

Men en powerwalk ska jag försöka mig på imorgon. Jag måste i alla fall komma ut. Blir knäpp av att ligga inne hela dagarna. Jag gör ju inget annat än sover. Jag mår ju bättre nu. Enda problemet är att jag är sjukt snorig. Så vi får se helt enkelt. Hoppas på bra väder så går det lättare 

På lördag är det dags för halloweenfest. Och det är väl rätt så mycket därför jag inte anstränger kroppen nu. Jag vill vara frisk till det. Då är det bättre att vänta några dagar till.  Dock tappar jag vikt jut nu. Det är väl både bra och dåligt. Det är inte såhär jag vill tappa vikt. Men att kilona försvinner är inget som stör mig. Har haft problem med att äta så det är ju svaret. Inte kul att äta när man inte kan andas och man ändå inte smakar maten. Totalt värdelöst. 

Nu ska jag stänga ögonen och hoppas jag kan sova igen. Godnatt med er
Puss

Saknar att svettas
Mitt liv | |
#1 - - hanna:

duktig du har varit :D

Svar: Tack så mycket :)
emeliejohanna.blo.gg

Upp