Imorgon bitti tidigare än tuppen beger jag mig till min pojkvän. Sover halva dagen i lägenheten förmodligen och sen natten mellan torsdag och fredag så beger vi oss från Sverige och landar förhoppningsvis i Grekland på fredag förmiddag. Sen är jag borta till den 20 september.
Det ska bli så skönt. Denna resan har jag längtat efter sen förra året. Bara  jag och min pojkvän tillsammans i ett paradis i en hel vecka. Fantastiskt.
 
Så idag blev det sista träningspasset på svensk mark. Benen slaktades och jag va så nöjd efter mitt pass. Slog personligt rekord i raka marklyft. Allting går så bra nu. Börjar känna att resultaten kommer nu. Så ska bli spännande och se hur de ser ut om någon månad till.
 
Som sagt så lämnar jag snart Sverige. Men där ligger inlägg förberedda så de kommer hållas uppdaterat här ändå med lite saker.
 
Jag ska försöka hinna skriva ett till imorgon i alla fall.
Ha de bra i kalla Sverige. Träna lugnt.
 
Svettig efter dagens pass
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp