Jag har haft en helt fantastisk resa. Det kunde knappt varit bättre. 
Gratis mat tre gånger om dagen och gratis drinkar från 10:30 till 23:00. 
Min pojkvän va såklart en anledning till att denna resa va fantastisk. 
Han får en att må så bra. Han är bäst helt enkelt.
 
Så, lite kort om resan.
Vi bodde på Hotell Cavo spada deluxe&spa på Kreta.
Ett 5 stjärnigt hotell med all inklusive och spa. 
Fantastisk pool och supermysig strand.
En liten nackdel kanske att de va stenstrand. Men det funkade såklart ändå.
Solstolarna va väl inte tipptopp, de kanske skulle fundera på att köpa nya. Men de funkade att ligga på och det är väl det viktigaste.
Vi utnyttjade aldrig deras spa. Va väl i stort sätt för fint väder för att ligga inomhus. Det kan man ju faktiskt göra här hemma.
Det va lite långt till närmsta by att handla. Trodde vi, sista dagen insåg vi att det faktiskt inte var så långt egentligen.
 
Annars tillbringade vi alla dagar utom två vid poolen eller stranden.
En av dagarna gick vi till den närliggande byn och kollade lite. Rätt så mysigt faktiskt. Dock väldigt svettigt i 35 graders värme.
 
Den andra dagen tillbringade vi på knossos och i heraklion ("kretas huvudstad")
Trots extrem värme och att jag va sjukt gnällig och tjurig för att det va lite för varmt att gå där. Så va det en bra dag och ställena va helt klart värda att besöka.
 
Jag bombar er med lite bilder istället. Det är alltid roligt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt liv | |
#1 - - irma:

sv: Tack snälla! Kul att du tyckte om det!

Upp