Idag har varit en extremt lång dag. Och jag har inte haft ett dugg att göra. Det har varit så extremt tråkigt.
Legat på soffan och kollat på tv hela dagen, och där har inte ens varit något bra på tvn. Det farliga med att gå hemma så, i alla fall för mig, är att jag äter för att jag är uttråkad. Lyckades hålla mina tider idag faktiskt. Men det brukar annars vara mitt stora problem. 

Blev inte gymmet förrän nu ikväll för pappa skulle följa med. Alltid roligt att träna med någon. Även om vi kör olika saker så är där ändå någon med en. Jag gymmar alltid själv annars och ibland kan det bli lite segt.
 
Det blev ett benpass idag och jag är mycket nöjd. Dock märkte jag efteråt att jag sträckt mig i insida lår på något konstigt sätt. Vet inte hur, men det känns. Så jag hoppas att nattens sömn ska hjälpa lite i alla fall så att jag kan köra min cardio som vanligt imorgon.
 
Blir  stan med mamma först i alla fall för en liten shoppingtur. Får ju passa på att bränna lönen när den kommer. Eller hur?

Hoppas ni får en godnatts sömn. Sömn är viktigt, glöm aldrig det. (nu lät jag som en tradig gammal farmor eller något)
Godnatt
 
 
Mitt liv | |
Upp