Idag var verkligen det värsta träningspasset i mitt liv.
Jag har aldrig varit så dålig någonsin. Inte ens när jag började träna var jag så dålig.

Jag har aldrig haft svårt att springa länge och långt på ett löpband. Det är det enklaste man kan göra. Dels för att det är bara platt och inga backar och grejer. Det är enkelt. Så 5km för mig har varit lite som en piss i nilen. Alltså ingenting. Och idag blev det 4.5 km PÅ EN HALVTIMME. Hur sämst får man va?

Okej, för många av er är detta jättebra. Och jag ska inte trycka ner det. Det är ALLTID bättre än att ligga på soffan. Självklart. Men när man är sjukt taggad på att träna och kroppen säger nej, då blir man lite irriterad. Man vill mer än man klarar av helt enkelt. Så efter dessa 4.5 km fick jag ge upp helt enkelt. Ont överallt och kände mig inte bra.
 
Men, vi hänger inte läpp för mycket för det. Blev lite balansövningar istället. Jag har sämst balans någonsin, så inte helt fel att börja träna upp den kanske. Så jag fick ju lite nytta med min träning idag i alla fall.
 
Imorgon kämpar vi på och hoppas på ett bättre pass helt enkelt.
Men, man ska alltid lyssna på sin kropp.
Säger den nej, då får huvudet också säga nej.
 
Nu ska jag säga godnatt till min man sen ska jag sova.
Natti natti
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp