Igår va som sagt ingen bra dag på gymmet. Jag va sur hela kvällen för mitt dåliga pass sen.
Men vilken revansch jag fick idag. De va som att få guldmedalj efter att ha kommit sist tävlingen innan. 
Jag gick in med en ganska dålig inställning på gymmet idag. Va fortfarande lite sur för det dåliga passet. 
Men det gick bättre än många andra gånger.
Jag ökade vikterna i alla vikter jämfört med förra gången jag tränade samma. Och då får man genast ny energi. Jag blev så jäkla taggad och bara körde på tills armarna skakade. Behövde inte skaka min shaker sen nästan. Det skötte armarna av sig själv så mycket som de skakade. Jag va helt färdig i kroppen. Men vilken känsla. Det är så det ska va.
 
Men hade jag nu inte haft detta dåliga passet så hade jag inte känt att detta va ett så grymt pass. Så egentligen va de kanske bra att de gick dåligt igår. Så att jag kunde få mitt grymma pass idag.
 
Nu ska jag bädda ner mig för jag är helt slut.
I helgen åker jag och myser med min pojkvän. Så blir nog lite segt med uppdateringen.
 
Ha en bra helg.
Puss
 
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp