Det blev en härlig promenad på 8 km idag.
Kände att jag behövde ut och röra på mig lite. Och blev ganska mycket längre än jag tänkte från början. Till och med så det började göra ont i rumpan efter ett tag. (okej, jag erkänner, det där lät konstigt)
Men stolt är man.
 
Imorgon blir det hårdträning på gymmet igen. 
Mitt benpass i veckan fick ju avbrytas då jag började må dåligt mitt under passet. Så tar igen det imorgon tänkte jag.
Hoppas på att kroppen klarar det bättre imorgon. Kör lite lättare vikter och fler reps istället. Så ser vi om det håller.
 
Snart får jag äntligen åka iväg på min efterlängtade semester med min älskade pojkvän.
Bär av till grekland på fredag och det ska bli så skönt att komma iväg.
Tyvärr går ju en vecka så snabbt bara. Men man får njuta av den tid man har,
 
Nu tänker jag krypa ner och sova så jag orkar upp imorgon och till gymmet.
Natti natti 
 
      Bild från gårdagens gympass
 
 
Mitt liv | |
Upp