Idag gick jag in med en inställning på gymmet att jag skulle va bättre än alla andra gånger jag tränat.
Jag var taggad till 1000 och eftersom jag fick avbryta mitt benpass i veckan var jag inställd på att detta skulle bli bäst.
Och det gick super. Svettas som en dåre och känner redan av träningsvärken i rumpan. Riktigt härligt.
Det är så ett pass ska vara.
 
Imorgon är det kondition som står på schemat.
Får se om det blir ett styrkepass på kvällen. Åker ju på semester på fredag morgon. Så kanske tar alla pass nu måndag,tisdag onsdag så jag hinner med alla kroppsdelar.
 
Efter resan är det stenhård fokus igen. Har tappat en del sen jag mätte mig förra gången så blev grymt besviken.
Därför kommer jag ge allt denna veckan, och när jag kommer hem igen.
Så var det med det.
 
Nu ska jag luta mig tillbaka och prata klart med min pojkvän på skype, sen väntar en film innan jag ska sova.
Natti natti
 
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp