Inga ursäkter

Sitter med mobilen och skriver just nu. En pojkvän sover tungt i rummet intill.
Inte ett dugg trött, så får glo på en film tills ögonlocken blir tunga tänkte jag.

Grym som man är(ja ibland får mm skryta) tog jag mig ut på en PW idag i alla fall. Solen tittade fram lite och trots halv storm ute så fick jag energi av den lilla solen. Och ett program som handlade om att gå ner i vikt.
Oftast då man får den där extra kicken att göra något. I alla fall jag. Man ser hur grymma och fantastiska de är som kämpar på. Då vill inte jag vara sämre.
Så tog mig genom en powerwalk på 6km i alla fall idag. Stannade och mötte pojkvännen vid affären och handlade mat och sprang sedan sista biten hem. Han körde bil, jag sprang. Ändå kom vi fram samtidigt. Känner mig rätt grym (vägarna går inte bredvid varandra som vi sprang/körde på så hade ingen aning om hur fort eller var han körde. Det va bara att kuta på)
Nu ska jag försöka bli trött så jag med kan krypa ner i sängen hos min snarkande pojkvän.
Godnatt med er

Mitt liv | |
Upp