Sista rycket nu

1 april - ungefär 2 månader kvar till sommaren. Nu ger vi allt.
Jag ställer om mig lite nu. 
Jag fokuserar stenhårt på startskottet som ska springas om ungefär en månad. 
Så det är mycket löpträning nu, men även en del cykling. 
De tunga vikterna har lagts på hyllan ett tag.
Nu är de lätta vikter och fler rep som gäller. 
Kör bodypump 2 gånger i veckan och klämmer in så många cykel och löprundor jag kan där emellan.
 
Till maten då.
Har dragit ner rätt så kraftigt på mitt kaloriintag. Äter fortfarande frukost - lunch - middag, och mellanmål där mellan. Men äter mindre och i stort sätt inget socker. 
Jag brukar ha svårt att hålla sånt här när det kommer till mat. Brukar må rätt kasst av det och då ger jag upp.
Men vi gör ett försök, skulle det inte gå, då får jag helt enkelt bara träna hårdare.
 
Vi vill alla ha den där drömkroppen till sommaren.
Nu är det absolut sista chansen att fixa det.
Hitta en kompis som också vill satsa allt nu.
Peppa varandra, ge järnet och sluta inte.
Sommaren kommer, ni kommer klara det.
 
Jag har såklart tagit en före bild.
Den kommer här.
Efter bild får ni se om ett tag.
 
 
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp