Något ni inte vet om mig

 
 
 
- Jag HATAR fötter. På riktigt, det är något av det äckligaste jag vet. Har problem att ens acceptera mina egna ibland. 
 
- Jag har "toalettfobi". Har jätteproblem med att gå på offentliga toaletter. Även svårt att gå på toa hemma hos andra. Vilket gör att det kan gå en hel dag utan att jag ens går på toa. Ibland till och med en hel helg för att jag inte klarar av andras toaletter
 
- Jag älskar skräckfilmer, men är extremt mörkrädd. Jag vet, galnaste kombinationen. Men jag kan sitta och titta på skräckfilm efter skräckfilm helt själv i mörkret men sen vågar jag inte röra mig en meter.
 
- Jag har en knäsjukdom/skada som gör att jag kan inte sitta på knä alls. Knappt ens med en väldigt mjuk matta under. Förr hade jag även problem när jag ansträngde mig (t.ex sprang) men det har gått över nu.
 
- Min stora skräck för ungefär ett år sedan var lastbilar. Jag var extremt rädd, eller tyckte de va obehagliga i flera år. Var dock tvungen att bita ihop och gilla läget när jag började jobba på ica och tvingades va nära för att lasta ut varorna.
 
- Jag har gått på gymnastik sen jag va kanske 5 år tills jag va ungefär 13-14. Även dansat i några år samtidigt. Slutade när jag började högstadiet och mitt knä spökade.
 
- Jag har extremt svårt att hålla i pengar och kan inte vara i stan utan att shoppa något. Om det så bara kostar typ 50 kr så måste jag handla. Vilket inte är så smart alltid.
 
- Jag är väldigt dålig på att städa och hålla ordning. Mina kläder (som borde ligga i tvättkorgen) ligger runt om den istället. Och jag lär mig aldrig utan klättrar hellre över denna hög när jag ska ta mig fram i rummet.
 
- Jag har panik för att bli gammal och vill inte bli ett enda år äldre. Tiden går alldeles för snabbt och jag vill föralltid vara ung. 
 
- Jag är extremt lättväckt. Jag vaknar ibland av att min mobil börjar lysa (utan att den ger ifrån sig minsta lilla ljud) Inte alltid jättekul att vakna hela tiden. Men ingen kommer någonsin kunna smyga sig på mig i alla fall.
 
 
 
 
Mitt liv | |
#1 - - ♀Linnéa♀:

Skräckfilmer är det bästa :D Och vad fin du är :)

Svar: skräckfilmer är fantastiskt ;)tack så mycket :)
emeliejohanna.blo.gg

Upp