Är ni som jag?

Allt för längesen jag skrev nu.
Har inte direkt haft något att skriva om. Inte direkt några tankar som är speciellt roliga att dela med sig.
nytatuerad är jag. Så varit från träningen lite nu då foten är svullen och inte jätteenkel att få på sig skorna.
Men imorgon är jag tillbaka, med eller utan skor.
 
Något jag dock har funderat på och framför allt när jag tvättar är, jag har ju fler träningsbrallor än vanliga brallor. Varför egentligen?
 
1. Träningsbrallor är så jäkla mycket skönare än vanliga jeans eller leggings. 
2. De sitter så mycket snyggare, i alla fall på min kropp.
3. Min rumpa kommer icke i ett par vanliga jeans. Inte om de ska sitta snyggt i alla fall. Jag har smalare midja och bredare rumpa vilket inte är enkelt att hitta jeans till. Som dessutom ska sitta snyggt över vaderna och inte va för långa (med mina 157 cm är det inte så enkelt)

Ja, det var väl mina anledningar till att jag har fler träningsbrallor än vanliga brallor.
Anledningen kan ju också vara att jag tränar 6 dagar i veckan, två gånger om dagen. Inte jättefräscht att använda samma brallor utan att ha tvättar dem mellan vilket gör att det går åt några stycker i veckan. För tvätta varje dag är inget jag tänker börja med. Så jäkla roligt är det inte minsann.

Men faktiskt så tycker jag det är roligare att gå och köpa ett par snygga träningsbrallor i en cool färg än ett par tråkiga jeans.

Så var det med det.
Nu ska jag krypa ner och ladda upp inför morgondagens pass med sömn.
Godnatt
 
tatueringen nästan alldeles nygjord.
 
 
Mitt liv, Tankar&funderingar | |
Upp