Halvvägs uppe

Började måndagen med fantastisk havregrynsgröt som uppladdning för ett pass på gymmet. Som jag för det första hade noll motivation till.
Men solen hjälpte till att göra det enklare att faktiskt cykla dit. Och väl där kan jag ju inte bara sitta och glo en timme.
Så ett bröst/axlar/triceps pass blev det i alla fall och när jag väl var klar kändes det riktigt bra.
Jag är halvvägs uppe på pallen igen och räknar med att vara helt uppe på den imorgon.
Det är ju trots allt det bästa jag vet, att träna.

Nu ska det fokuseras mycket på mat också. Så gott jag kan utan att det blir för strikt. Ni som läst här ett tag vet att jag sagt att jag klarar inte av att tänka för mycket på vad jag äter.
Då blir det bara tokigt.
Men har kommit på lite snabba och enkla saker att äta till lunch.
Så ska försöka dela med mig av detta till er (om jag kommer ihåg det, hehe)
Ikväll kör vi bodypump, som jag älskar, och sen får det räcka för idag.
 
Men, lunchen idag. Hallon/banansmoothie.
Och VARFÖR har jag inte gjort detta tidigare?
Jag är extremt lat när det kommer till mat, framför allt lunchen. Det ska gå snabbt och enkelt och jag ska bli mätt.
Vilket gör att det oftast blivit typ varma mackor eller liknande för jag orkar helt enkelt inte göra något.
Jag har alltid varit inställd på att en smoothie tar en jäkla tid. Där hade jag ju helt fel.
Snabbt, enkelt och himmel va gott.
Imorgon testar vi någon annan smak.
 
1 banan
2 dl lättyoggi, vanilj
1 dl mjölk
En jäkla massa hallon (frysta, så jag slapp isen)
Mixa - NJUT
Jag blev proppmätt men skulle lätt kunna äta en till.
namnam
 
Min träning, Mitt liv | |
Upp