Klättrar upp på pallen igen

Efter en helg med skador, glädje, sorg, ilska och kärlek tänker jag nu ta mig tillbaka upp igen.
Det har varit en omskakande helg och träningen har lyst med sin frånvaro.
5 mils cykling har blivit av, men det är allt.
Dels för att min fot sa nej och jag åkte på någon form av inflammation i den.
Men jag har inte haft ork.
 
Man stöter på hinder ibland.
Just nu har det varit lite för många för min del.
Börjar tröttna på alla saker som händer.
Jag kommer sluta bry mig om andra nu. Ta hand om mig själv.
De enda som kommer ta upp min tid är mina allra närmsta.
Jag behöver ta hand om mig själv och koncentrera mig på att må bra just nu.
Så antagligen kommer jag inte skriva så mycket här.
Jag vet att ni är en del som läser och blir inspirerade av mina inlägg.
Ni får kontakta mig helt enkelt om det är något ni undrar över.
 
Men jag måste få ordning på träningen igen och framför allt maten.
Så nu tar jag 1-2 veckor till mig själv och sen ser vi vart jag hamnar.
 
 
Mitt liv | |
Upp